Revedere 2

Isi plimba degetele pe gambele mele si ma gadila usor. Simteam cum ma excitam, dar nu vroiam sa-i dau satisfactia asta.
-Ma retrag sa fac un dus. Fa-te comod.

Am intrat in baie, mi-am aprins inca o tigara si stateam pe marginea cabinei de dus. Bateam nervos din picior si ma gandeam la ce va urma dupa. Cat de diferite vor fi aceste zile? Cat de schimbati suntem fata de cum eram inainte? Trebuia sa fiu rece, sa-l excit, sa-l ignor, sa-l sarut, sa-l alung? Zeci de intrebari imi terorizau creierul si ma faceau sa gandesc febril. Simteam cum numai prezenta lui in camera alaturata face temperatura sufocanta. Am lasat apa sa imi deseneze trupul in diverse forme si mi-as fi dorit sa nu trebuiasca sa existe acea stare de disconfort ce o aveam alaturi de el cand eram certati. M-am acoperit cu un prosop, am intrat in camera si inainte de a ma aseza in pat sub cearceaf l-am lasat sa cada de pe mine. Intre timp a intrat si el in camera. S-a asezat langa mine, eu stateam cu spatele la el si simteam cum inima mai are un pic si-mi iese din piept.

Ii simtem degetele pe spate cum imi trasau conturul coloanei. Cearceaful pica usor, mi se facuse pielea de gaina si nu indrazneam sa ma misc in nici un fel. M-a muscat dureros de fund.
-Au, termina!
-La ce naiba te-ai pus goala sub cearceaf?
-Mi-era lene sa ma schimb. (sa te excit dobitocule!)
-Te vreau in mine.
-Nu ne futem.
-Putem sa ne jucam unul cu celalalt?
-Nu!
-Pot sa ma joc cu tine?

Inainte de a-i raspunde simteam cum mana lui urca de la glezne pana la coapse. Ii simteam mana cum ma mangaia, inca eram cu spatele la el, iar respiratia lui imi facea gatul sa-mi ia foc.
-Termina!
-Stii ca si tu ma vrei!
-Nu te...

No comments:

Post a Comment